Welpen 7-11

Jongens en meiden van 7 tot 11 jaar heten bij onze groep welpen. De welpen hebben iedere week opkomst op onze clubhuizen. Hier doen ze leuke spellen, zijn ze creatief bezig, leren ze nieuwe dingen en halen ze insignes. Ook gaan de welpen een aantal keer per jaar het water op om kennis te maken met zeilen, onze boten en de Stierop.

Het hoogtepunt van het jaar is het zomerkamp. De welpen gaan voor ongeveer 5 dagen op kamp in een scoutingclubhuis in de regio. Het zomerkamp staat ieder jaar in het teken van een ander thema!

De welpen spelen onder het toezicht van de leiding en leren samenwerken, omgaan met anderen, en verleggen hun grenzen. Ook halen ze insignes zoals bijvoorbeeld het kookinsigne of het kunstenaarsinsigne.

Dagen en tijden:
De welpen van de CC draaien iedere week op dinsdag van 18:30 tot 20:00 op het CC clubhuis in het centrum van Zaandam en de welpen van de JP op vrijdag van 19:00 tot 20:30 op het JP clubhuis aan het eind van de Zaanse Schans.

Het leiding team bestaat uit:

CCLuna (teamleider)

Aybeniz

Raymond

Niels

JP Iris (teamleider)

Raymond

Sophie

• De welpen op de locatie aan de Zaanse Schans (de JP) hebben op dit moment helaas geen plek meer. Wel kan je een plekje krijgen op de wachtlijst. Zodra er weer ruimte is nemen we contact op.

Voor alle vragen over de welpen, het programma en de opkomsten, kun je contact opnemen met de leiding.

Wil je lid worden kijk dan bij Lid worden

Type je zoekwoorden hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk ESC om te annuleren.