Sponsoren

Om te zorgen dat Scouting bereikbaar is voor zoveel mogelijk kinderen werken we regelmatig samen met sponsors. Hierbij kan je denken aan spel- en bootmaterialen, boodschappen voor kamp en nog veel meer. Als je geïnteresseerd bent om met ons samen te werken neem dan contact op via info@scoutingzaanstreek.nl

Sponsorkliks

Onze groep doet mee met Sponsorkliks. Sponsorkliks is een hele makkelijke manier om onze groep gratis te sponsoren! Van het geld kunnen materiaal en clubhuizen onderhouden, nieuw materiaal kopen en de contributie laag houden!

Hoe werkt het?

Als je iets wilt bestellen ga je eerst naar onze Sponsorkliks pagina. Dit kan door op de link onderaan te klikken, of door naar sponsorkliks.com te gaan en daar te zoeken op Scouting Elfregi Zaanstreek. Vervolgens klik je op de webshop waar je iets wilt gaan bestellen. Je komt nu op de site van de webshop en je besteld en betaald zoals normaal!

Voor iedere aankoop ontvangen we een commissie maar je betaalt zelf niets extra! Hoe vaker er via onze link besteld wordt hoe meer geld dit voor de groep oplevert! Bijna alle grote en ook veel kleinere webshops doen mee, kijk op onze Sponsorklikspagina voor een overzicht en vergeet niet via onze link te bestellen!

Type je zoekwoorden hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk ESC om te annuleren.